محمد فؤاد "مكدبتش عليك"

مكدبتش عليك

كنت معايا كنت فى حضنى بس ازاى فاتو الأيام
انا هستنى لاخر عمرى بدعى يارب تجيلى اوام
ده انا مليش غيرك مافيش زيك ولا فى الأحلام
حضنى الفاضى بينده ليك ارجعلى الله يخليك

مكدبش عليك فى بعادك مت من الوحده
ولا بستطعم شئ فى الدنيا مكدبش عليك
مكدبش عليك ايامى بقت كلها وااحده
والليله تفوت زى التانيه ولا ليله ناسيك
مكدبش عليـــك

نفسى اشوفك اسمع صوتك اعمل ايه واروحلك فين
بعدك مش واخد على نفسى بعدك مش عارف انا مين
صعب عليا اتحمل بعدك واعيش العمر حزيـــــن
ده انا لو غالى عليك ترحمنى انا مش عارف اعيش غير بيك

مكدبش عليك فى بعادك مت من الوحده
ولا بستطعم شئ فى الدنيا مكدبش عليك
مكدبش عليك ايامى بقت كلها وااحده
والليله تفوت زى التانيه ولا ليله ناسيك
مكدبش عليـــك

كلمات / هانى عبد الكريم
الحان / وليد سعد
توزيع / عادل عايش
مكساج / سامح المازنى

شاركه على جوجل بلس

عن ahmed mm

    تعليقات بلوجر
    تعليقات فيسبوك