محمد فؤاد "خايف موت"

خايف موت

وكأن روحى بتتسحب منى والدنيا ليه ليه ليه وقفت خلاص بيا
ضاعت خلاص الى عشانها بغنى سابتنى ليه ليه ودموعى فى عنيا

راحت وسابت قلبى خايف بموووت
وسابتنى عايش كل ثانيه بمووووت
تمثال ملامح فاضى من جواه
مجروح وبصرخ بس من غير صوت
وكأن شئ جوايا مات فيا
مبقاش فى طعم لحاجه حوليا
انا بس عايز اعرف انا هعيش ازاى
ده انا كنت عايش ليها مش ليا

قلبى عليها تعب وجاااااب اخره
من كتر ما اتملى شوق على اخره
لقتنى تايه جوه بحر عذاااااااااب
يوماتى فيه بغرق متين مره
جوايا نار متبنش من بره
وبدارى فيها لحد قلبى ما داب

راحت وسابت قلبى خايف بموووت
وسابتنى عايش كل ثانيه بمووووت
تمثال ملامح فاضى من جواه
مجروح وبصرخ بس من غير صوت
وكأن شئ جوايا مات فيا
مبقاش فى طعم لحاجه حوليا
انا بس عايز اعرف انا هعيش ازاى
ده انا كنت عايش ليها مش ليا

كلمات / ملاك عادل
الحان / محمد عبد المنعم
توزيع / رفيق عاكف
مكساج / محمود عزت
شاركه على جوجل بلس

عن ahmed mm

    تعليقات بلوجر
    تعليقات فيسبوك